شهر عشق

شهر عشق
* عاشقانه *
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس love-city07.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در این زمانه ای که رسم عاشقی دلشکستن است ، در 

 

  این دیاری که بی وفایی سهم   یک عاشق است ، در  

 

این هیاهو و التهاب مرا عاشق خودت بدان!


 در این لحظه رویایی ، عاشقانه می گویم که دوستت دارم  

تا بی بهانه با من بمانی!



 در این سکوت عاشقانه تنها نگاه به چشمانت میکنم تا  

درون چشمانم قطره های اشک  که تصور میکنی

بی وفایی دیده ایم!


بیا و دستانت را به من بده ، خیلی خسته ام ، با محبتت 
 

این خستگی را از وجودم رها  کن !


در کنارم قدم بزن ، و رویاهایم را با عشق دوباره زنده کن



در این لحظه عاشقانه ، صادقانه می گویم که تا آخرین

نفس ، همنفس تو هستم



تو بیا و از ته دل با ما یار باش ، با صداقت و یکرنگی

گرفتار ما باش !



می مانم با تو برای همیشه ، می گویم از ته دل دوستت

دارم تا ابد و برای همیشه .



افتخار میکنم به تو و آن عشق پاکت و با صداقت از تو و

آن عشق مقدست می نویسم!



در این زمانه ای که رسم عاشقی جدایی و نفرت است ،

 

در این دنیایی که کسی قدر یک  قلب عاشق را نمی داند ،

 

تو بیا و قدرم را بدان و اینک که مرا در آن قلب مهربانت اسیر


کردی به آن محبت برسان که تشنه یک ذره محبتم!



در این کویر خشک قلبم تو تنها گلی هستی که روییده ای


مثل باران می شوم و بر روی تو می بارم تا برای

 

همیشه برایم بمانی!


در این لحظه عاشقانه ، صادقانه میگویم که دوستت دارم

بیشتر از آنچه که تصور میکنی



عزیزم ، حالا تو نیز این لحظه عاشقانه را با گفتن این

کلمه رویایی کن  که منم دوستت دارم....

 



نظرات شما عزیزان:

MANA
ساعت15:24---25 ارديبهشت 1391
CHERA J NAZARATO NEMIDID KHEILI MAGHRORI DG NEMIYAM

mana
ساعت19:50---24 ارديبهشت 1391
shoma ham eshgho tajrobe kardi?

chize koftiye dadas velesh kon aziz.shayad vase shoma khob bashe.vase ma ke khiyanatkar booddddddddd


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 23:35 ] [ * علی* ]

درباره وبلاگ

به * شهر عشق * خوش آمدید. امیدوارم لحظات خوشی داشته باشید. خوشحال میشم بعد خوندن مطالبم نظرات محترمتون رو بدونم. در ضمن مایل بودید میتونید عضو بشید
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 2193
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

.




استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


فال امروز


فال انبیاء

فال انبیاء


..

.



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

/p